Saturday, February 14, 2009

Batu 29 Jalai Kuching Serian.

Leboh hari empat tu tadi, 12.2.09, aku turun ka kuching laban ti be meeting ba Kingwood Hotel, (Engineering review and Bujeting for 2009). Kubai aku road block side JPJ. nemu nya bisi accident ba Batu 29, simpang masuk ka jalai lama Kuching Serian nuju ngagai Kolej TAR. (Dargon School). Palaba aku lori ti besai ari Serian, ia ke mit nya ka masuk ngagai jalai lama Kuching Serian. lalu kereta terpasa masuk ka simpang nya. Aku nadai sampa ngatu, semina bisi betemu enggau
org ti empu lori ke mit nya, ia lau nuju kereta aku lau betabi jari enggau aku." Lama Tidak Jumpa lu" Ko ia . "apa hal? ko aku, accidentlah ko ia enggau jako ti kuat. nemu nya china nya classmate aku ba SMK Serian taun 1980., dah 29 taun baru kami duai bisi betemu taja pan sama sama ba SErian.

No comments: